Dilanaby Tabii ki o aylarda da çıkartıyordum, ben 2 aydan sonra çok soguklarda iki kat giydirirdim. Mesela zıbın + alt pijama + tulum gibi, ya da zıbın + iki alt pijama + üst ve ekstra hırka, şapka giydirip karda vs sarıyordum. Kapalı alan a girdiğimizde ( evden eve ) mesela üstünü rahatlatıyordum