uygarbaba göbek bağının 6. günde düşmesi normal midir acaba. nasıl bi yol izlenilmeli? tecrübeli ebeveynler aydınlatırsa memnun oluruz.
Mgf uygarbaba bizimkide 5. Günde düştü kurulduğu için Bi sıkıntı olmadı 3 gün sonra banyosunda yaptırdık