aslllll Kızlar yardımcı olur musunuz. 5 ay 15 günlüğüz bugün doktora gittik tam 6 aylık olunca yapalım dedi sünneti ama anestezi vereceklermiş komple diğer türlü kolu bacağını tutunca travma yaratabilirmiş. Bildiğim kadarıyla tam bayıltmadan da yapılıyor bu doktor öyle yapıcam diyince moralim bozuldu bi vazgeçtim sonucta aciliyeti olan bi durum değil neden anestezi alsınki komple cocuğum. Komple anestezi aldırıp bu aylarda yaptıran öneren anneler varmı aramızda ?
papatya_1125 aslllll 4.5 aylıkken yaptılar kilosu vardı anestezi aldı ama hafif uyuttular .keşke 50 günlükken yaptirsaydim
SeninAnnenBirMelektiYavrm aslllll çocuğun durumu nasıl yani toplam 10 dk sürüyor işlem durur mu yoksa çok kıpırdayan bir cocuk mu. Lokalde bacaklarını hissetmeyeceği için tutmaniz bi travma yaratmaz. Kollarını biz tutmadık oyuncak salladık o oyuncağı yakalamaya çalışırken zaten gerek kalmadı
Birtospikannesi1 aslllll 6 aylıkken yaptırdım genel anestezi diyen doktorla görüşüp onay vermedim lokal anestezi yapan bir doktorla iş birliği yaparak ilerledim (şahsi fikrim). Kurbanlık koyun gibi bayıltıp sünnetinin yapılmasını ben vicdanen hoş bulmuyorum. Karar sizin Tabiki
aslllll papatya_1125 keşke bende 40 ı çıkmadan yaptırsaydım şuan genel anestezi dedikleri için moralim cok bozuldu
aslllll SeninAnnenBirMelektiYavrm SeninAnnenBirMelektiYavrm bu devlet hastanesi yani beni yanına bile almazlar 🥺
guvercinka Bebeğim 5 aylık dün sünnet oldu. Komple anesteziyi hiç mantıklı bulmuyorum, lokal anestezi yapıldı. Emzirdim uyuttum uykuda sünneti oldu. Küçücük çocuğa komple anestezi ağır gelir bence, yinede siz bilirsiniz.