SeninAnnenBirMelektiYavrm anlıyorum sizi uzun vadede iyi bir şey aslında 2 çocuğu da düşününce, ben devlete hep götürürüm ama çocuk acillerde yapılan müdahale hiç şaşmaz hep bir kaşık şurup icirip yolluyorlar diye sigortamizin anlaşmalı olduğu bir kaç özel var oraya götürüyoruz, ama normalde muayeneleri falan hep devlette olur böyle durumlar için sağlık sigortası iyi bir alternatif