Asel-1 Merhaba anneler, 1 yaşında kızım 2. Kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ikinci de ateşi çıktı anladık ve doktorumuz böbreklere kaçış varmı diye ilaçlı film cektirmemizi istedi sonda ile idrar alinicak böyle bir durum yaşayan varmı veya bilgisi olan
MelisaGoktugMommy Asel-1 oglum 7 aylkk iki kez agir enfeksiyon gecirdi bizde bobrek filmi cektiricez dogustan bir bobregide genis
Onurcan21 Asel-1 başka bi sebepten dolayı böbrek sintigrafisi çekmiştik evet ilaçla veriliyor kaçış var mı varsa hangi seviyede diye bakmak İçin korkulacak bi durum değil Allah yardımcınız olsun ama önerim sünnet olmamışsa sünnet yaptırmanız
Miniminnakbebe Asel-1 biz çektirdik eğer kaçak çıkarsa bir de seviyeleri var ilk 3 seviyedeyse takip ediliyor gerekirse koruyucu antibiyotik kullanıyor.4 5. Seviyeler sanırım ameliyat gerektiriyor. Bizimki 3. seviye olduğu için 2 aylıktan beri antibiyotik kullanıyor şu an 8 aylık 1 yaşında sanırım tekrar ilaçlı film çekilecek
Barlas_mom MelisaGoktugMommy böbrek genişlemesi kaç mm ilerleme oldu mu acaba ? Benim oğlumda 6 ay 27 günlük önümüzde ki ay kontrole gidicez 11 mm şuan doğduğundan beri aynı 40 çıkınca sünnette ettirmiştik doktor önermişti
MelisaGoktugMommy Asel-1 evet ilacli canim bizim gecirdigimiz enfeksiyonlar cok agir oldugu icin bobreginde bi hasar birakmismi diye bakmamiz gerekiyor dedi doktorumuz bende tam detayini bilmiyorumda kasimda cekilecezgiz uc saat onceden ilac veriyolarmis
MelisaGoktugMommy Barlas_mom merhaba bizimkide ilerlememisti en son gittigimizde onumuzdeki ay bizde gosterecegiz.. siz enfeksiyon gecirdinizmi buna bagli?
Asel-1 Onurcan21 cevabınız için teşekkür ederim bebek çekilirken duruyormu nasıl yapılıyor sonda da takildimi acaba
Onurcan21 GULCE02 evet işe yarıyor ama erkek çocuklarda enfeksiyonu azaltıyor,idrarı kötü kokuyorsa mutlaka tahlil yaptırın
sdeniz1 GULCE02 benim oğlumda idamlar yolları enfeksiyonu geçirdi.antibiyotik tedavisi gördük hicbirseye yaramadı. Ebemiz antibiyotikli kremi gun de bir kere pipisinin ucuna sürdürdü.uc gunde hicbirseyi kalmadı şükürler olsun.bir soruñ isterseniz sizde saglik ocagindaki ebe arkadaşlara.
GULCE02 Asel-1 hangi belirtiler var benim oğlumda 2 dır geçiriyor fakat bir belirti yok sadece çişi çok azaldı bide çok kötü kokuyor
GULCE02 Onurcan21 daha 3 hafta önce antibiyotik kullandık enfeksiyon için düzeldi kakasını yaparken nasıl oluyorsa hep pipisine bulaşıyor bu yüzden enfeksiyon kapıyor olabilirmi acaba ama hemen değiştiriyorum beklemiyorum bile
Miniminnakbebe Asel-1 evet sonda takıyorlar ucundan doktor enjektör ile ilaçlı su gönderiyor o esnada film çekiliyor
Asel-1 GULCE02 maalesef ki öyle 2 kez enfeksiyon oldu ikisinde kakadan ve sürekli değişiyorum hiç beklemiyorum yani yaparken yüz ifadesinde belli ediyor hemen beklemeden değişiyorum ama nasıl oluyor anlamıyorum