Bebekveben Merhaba anneler kızın 3 aylık 1 ay önce hamak beşik aldık 1 kez denedik kızım hiç yatmadı kaldırdık bidaha da kullanmadık satmak istiyorum. 170 TL ye aldık. 120ye vereceğim. Fotoğraf yüklüyorum
Farukunmuhendisannesi Bebekveben merhaba, ürünü sattınız mi? Izmirde nerdesiniz ben de izmirdeyim. Ayrıca urun kırmızı mi , teşekkürler
Bebekveben BenMathilda isterseniz akşama atabilirim ürünü yer kapladığı için söktük parçalarını ancak bu siteden aldık aynısı