ben de uzman psikoloğum ve yorum yapmadan geçemedim, seansın içeriğiyle ve annenizin seans sürecine olan tutumuyla ilgili bilgi sahibi olmadan yorum yapamam fakat burada şunu söyleyebilirim, yeri geliyor danışanlar seansı zamanında bitirmek istemeyip biraz daha uzatabiliyorlar ve bu durumda biz daha fazla seans ücreti almıyoruz. “baştan psikiyatriste yönlendirseydi” demissiniz, annenizle hic görüsme yapmadan direkt yönlendirmesi hiç etik olmazdı. ortalama 50 dakika sürüyor seans süresi fakat her terapistin yolu ve ekolü farklıdır. burada öncelikli olarak annenizin sağlığı ile ilgili kaygılanmanızı öneririm. psikiyatr görüsmeleri çoğu zaman 20 dakikadan daha kısa sürüyor, dilerim ona da benzer tutum sergilemezsiniz..