@Alpingoo nete doğum parası yazarsanız cıkar sgk durumunu tam bilmiyorum eşim sgk ya gidip benim adıma basvuru yapmıstı 55 gün sonra yatıyor deniyor ama edevlette hala ödeme aşamadı yazıyor. Cuma gidip yattıysa cekeceğim 300tl yatıyor ilk cocukta ikinci de 400 diye biliyoeum