Eliiif1 Hic bu kadar canim sıkılmamıştı 1 haftadır doğru düzgün emmiyor beni. Normalde saatte bir emen bebek 4 5 saatte bir anca emiyor zorla oda. 2,5 ayligiz suan. Anlamadim ne yapacağımı şaşırdım ağlamalarım geliyor artık emmiyor bir türlü ama kendi ellerini sap sap emiyor, gazını da çıkarıyorum yinede emmiyor
Aybukekeklik Eliiif1 benim oğlum da aynı durum var 2ay 13gunluguz aç kalacak korkusuyla mama emzik verdim doktoruma gittiğimde kesinlikle tavsiye etmedi bunlar daha meme reddi yapar dedi mama günde bir iki kez vermiştim sonradan kestim tamamen emzigide kestim emmeye başlamıştı memeden atmiyordu kendini geçenlerde 1 2 kez emzik verdim disaridayken alıştı ve şuan da yine meme reddi yapıyor 1 haftadır böyleyiz çok çok acikmadigi sürece emmiyor aklına emzik geldikçe ağlıyor 😖 Siz emzik kullaniyormusunuz ondan olabilir🤦♀️
pennylane Eliiif1 ben sağıp biberonla veriyorum biberonu bile kabul etmiyor sanırım bu aylarda normal. ayakta sallanarak deneyin . bi de sütünüzü sağın ki azalmasın, en kötü ihtimalle buzluga atarsınız zor günlerde kurtarıcı olur
Elif1597 Kızlar sakin olun mama falan başlamayın benim bebeğim 2 aylıkken başladı 4 aylık olduk hala devam ediyor sadece uykuda emiyor çok endişe verici anlıyorum sizi 4 5 saati geçirmeden göğüslerinin boşaltın sütünü azalmasın diye bir de bez takibi haftalık ya da 2 haftalık kilo takipleri o şekilde gidebildiğin yere kadar götürmeye çalışıyorum bende
Kbr_ay00 Bnm göğsüm de Mastit oldu bebeğim sütümü emmek istemiyor birikti için bışaltamadım için mi ki emmek istemiyor
Zhrdgn Plates topunda emzirin kızlar ben tekrar öyle döndürdü, dönem dönem reddediyorlar ya da duş alın birlikte, bir de ben iyice yoruyorum oyun, kitap, banyo, masaj, en son yatak odasına buhar açıyorum öyle öyle geliyor gönlü olursa