Kızlar birkaç gün sonra 7 aylık olucak oğlum ancak 1 haftadır düzenli olan uyku düzensizleştir. Gece normalde 2-3 defa emen bebeğim vardı, beslenip uyurdu. 8 gibi yatırır sabah 6-7 arası kalkardı. Gece beslenmesini kesmeyi denedim ama yüzüme gözüme bulaştırdım, çocuk çok ağlayınca maalesef emzirdim. Bu denemeden sonra çocuğun uyku düzeni bozuldu, saat başı ağlıyor gece çok yoruldum. 1 denemeden uykusu bozulur mu? Büyüdü yabancılamaya başladı, ayrılık kaygısı mı yaşıyor ? Dişleri mi çıkacak? Çok yoruldum gece hiç bu kadar yormamıştı 6 aydır küçüklüğünden beri geceleri güzel uyurdu. Geçici midir ya da uyku eğitimi mi başlamalıyım?