Merhaba hanımlar bugün doğum yapalı 45 gün oldu doğum sonrası için aldığım korseyi her taktığımda kanamam oldu bu durum normal mi? Normalde doğumdan 20 gün sonra damla damla kanama vardı fakat korseyi takınca adet kanaması gibi geldi. İkinci kez taktığımda da yine hafif bir kanama oldu normalde öncesinde kanama bitmişti. Yardımcı olabilir misiniz