Mnetekin Doğum yapalı 45 gün oldu hala daha biraz biraz kanamam devam ediyor regl olmadım 40 güne kadar normal demişti doktor. Benim gibi olan var mı ?
Pinar9 Benim 30. Gün kanamam çoğaldı kırmızılaştı. 6 7 gün sürdü . Meğer adet olmuşum . Üstünden 30 gün geçti yine kanamam var .