Zeliskucuk Bebeğim 10 günlük oldu normalde öğlen uykusu çok güzel uyurdu huysuz uyanmazdı şu bi kaç gün uyuyamıyor gündüzleri ve her uyandığında kendisini sıkarak uyanıyor bu normal mi ne yapmayalım sizce?