Tubasel5 Kızım iki aydır sürekli sinirleniyor sürekli bıseyleri fırlatıyor herşeye inat ediyor ağlıyor hiç oyuncaklarının yüzüne bile bakmıyor. Cildiracagmmmmm . Uykueu 10 gundur yine fena oldu. 2 yaş sendromuna erken mi girdi acaba bu ne gerçekten . 😢😢
Asenayy Tubasel5 bebeğim 14 aylık aynı şekilde bizimki de. Elinden birşey alırsak bağırıyor küçük bebeklerin elinde birşey görünce bağırarak alıyor çok sinirli oldu taniyamiyorum bebeğimi 😢
Tubasel5 Asenayy bende gerçekten çok ağlayan bir bebek değildi. Uykusuzluk çok yaşardım ama herşeye aglamazdi. Smdi tanıyamaz oldum