Reyna ahh ah benim kızımda 28 aylık istediği olmayınca vurur atar kırar göz göre göre döker.. Bunun için psikoloğa gittim inanın, bunun bir iletişim şekli olduğunu söyledi biraz da inadımız var. Göz hizasına gelip attığın için bunu sana bir daha vermeyeceğim bir daha atmak yok,gidip birlikte yerine koyalım vs diyin dedi. Bir de bana vurduğu zaman bana bu şekilde davranmanı istemiyorum çünkü canımı acıtıyorsun bu şekilde davranmaya devam edersen seninle oyun oynamayacağım gibi şeyler söylüyorum. Bizim büyükler düştüğünde onu döveriz onu atarız dediği için yer etti beyninde yavaş yavaş aşacağız inşallah. Bizde insanız sinirleniyoruz ama derin nefes alıyorum sakin kalmaya çalışıyorum. Bir de şu 2 yaş sendromu da etkili sanırım