Merhaba anneler benim bi sorum olucak
Oncellikle bebegim ilk dogdundan beri meme verdim eve taburcu olduktan sonra uyku agir bastigi icin bebegin arada sagip verdim sutumu ve ayrica makinayla sutumu sagiyordum çunku goguslerim asiri doluyordu agriy sebep oluyodu kizariyodu mastit olmaktan ta korkuyorum
Suan bir aylik olduk iki gundur gunduz emziriyorum sadece makinayla cekmesem mastit olurmu cunku goguslerim tamamen boşalmıyor hissediyorum
Nezaman birakicam sagmayi?
Gece ozellikle birini sagiyorum digerinede sut toplama takiyorum oyle besliyorum yoksa yarimsaatte uyaniyor bu surec iki ay suruyo diyolar ama herkes boyle uygulamiyordur ki hic sagmayip anneler var
Bebegi besledikten sonra da sagdim onlari da stokladim derindondurucuya yani sutum masallah
Sadece korktugum sagmasam mastit olurmu? Yada bebek git gide cekme gucu kuvvetleniyor daha guzel iciyor olucak? Ve memeyi bosalticak? Ayrica gogsumde uykuya kaliyo yatagina koydugumda hemen agliyo acaba doymadimi diyorum busekil saatlerce ugrasabiliyorum kafamda deli sorular😂 ilk bebegim degil sadece ilk bebegimi emziremedim sutum kesildi yogunbakima girmisti onun tecrübesizliği
Hanimlar lutfen sorduklarimi tecrubelerinizi yazin 💕