Kızlar merhaba, normal doğum yapalı 47 gün oldu. Sürekli bir akıntım var. 35-40. Gün arası kanamam vardı. Ondan önce sarı akıntıydı. 40. gün kontrolümde adet olmuşsun dedi doktorum. Bir ara durdu ama bugün yine kanamam başladı.
Ne kadar sürüyor bu akıntılar , kanamalar ? Sizlerin ne kadar sürdü ? 🌸