MOM_1920 Selam kızlar küçüklüğümden tırnak yerdim sonra çocuklarım doğudu yemiyordum üç senedir. 6,7aydır yine başladım tırnak yemeye başına gelen var mı bu alışkanlıdan vaz geçtiniz var bi tavsiye yardımcı ola bilirmisniz 🥰🌺
Veyselaras MOM_1920 valla benim eşim yiyor küçük bir çocuk gibi her gördüğüm de yeme diye söylemiyorum ama nafile acı oje sürdü erkek olmasına rağmen ama onda da zorlandı oğlum ondan görüp alışacak diye korkuyorum kendimde sevmiyorjm tırnak bırakmamış kendinde
MOM_1920 bir_pasa_annesi off korkuyorum ya çocuklar görür benden alışır diye. Kendimden aslı değil. Evdekiler görünce uyarıyor. Kendi Annem kaç kere uyardı. Dayım öyle ameliyat bile olmuş o bile beni korkutmadı yani
bir_pasa_annesi MOM_1920 cidden ne olursa olsun bırakıyorsun cnm ya artık psikolojik etkilemiş bizi olmuyor
MerveKayraTugra Kendimi bildim bileli tırnaklarımı yiyorum. Ne yaptıysam olmadı, bırakamadım. Malesef ki oğlum da yiyor. Gördüğüm an hemen dikkatini başka yöne dağıtıyorum.
bir_pasa_annesi MOM_1920 onu hiç deme ya bende öyleyim yemiycem uzasın diyorum birde bakıyorum gene aynı Artık eşim diyi uzat tırnağını git renkli ojeler den al her gün ne giyiyor San sur diyo heveslendirmeye çalışıyor gene yok😂😂
MOM_1920 bir_pasa_annesi ben araştırıyorum dra sorucam artık olmuyor güzel tırnaklarım mahv oldu ya 😒
MOM_1920 bir_pasa_annesi bügün ben kalıcı oje yaptırdım kımıyasal yeme dedi yersen zehirlenirsin dedi. Üç haftaya uzucak dedi tırnak. Üç hafta sonra yine gidicem ikinci kes de yaptırıcam kalıcı oje bakalım deniyorum inşallah işe yarar kaç saat oldu bi kere olsun elimi ağzıma götürmedim bakalım artık.