Demeteymenim Merhabalar oğlum 7 aylik kilosu gelişimi gayet önde güzel gidiyor masallah🧿 Gece beslenmesini ne zaman birakmaliyim mama ile besleniyor gece 1 defa nadiren 2 defa kalkiyoruz
NurY Demeteymenim bir yaşından sonra kesmenizi tavsiye ederim yoksa bir alışkanlık yapıyorlar her saat uyanıyorlar isyan çıkarıyorlar vermeyince De
Dilruba_1 Demeteymenim kaç kilo hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Ege_eylul midesini rahatsız etmez mi ilerleyen aylarda ben de kesmeyi düşünmüyorum bir süre ama
Bircaykoyicelim Demeteymenim 6. Aylıkken bıraktırdim. 6. Aydan sonra gece beslenmesine gerek yok. Tam zamanı şu an.
Ege_eylul Şuan 13 aylık bebelac kullanıyorum 1 hafta falan zorlandık sürekli uyanıyordu mama icin şimdi alıştı ama cok nadir kalkıyor ama mesela ben 10 da uyuturken mama veriyorum 1 gibi tekrar veriyorum uykuydan sabaha kadar uyuyor
Demeteymenim Bircaykoyicelim peki gece uyandiginda nasil uykuya dondurmemi onerirsiniz emzik su vs falanmi verdiniz bir sure alisana kadar
incismom Bircaykoyicelim benimki de 6 aylık. Yenidoğan bebek gibi, kurulu saat gibi her gece 2 saatte 1 kalkıyor emiyor. Saatler de hep aynı.
Bircaykoyicelim Demeteymenim Emzik kullanmadı. Su da vermedim. Zaten sık sık uyanmiyordu. Çünkü hep saatiyle emiyordu. Uyanınca kucağımda gezdirdim sakinlestirdim tekrar yatağına koydum. 3 gün bu şekilde yaptım sonrasında unuttu zaten.
Bircaykoyicelim incismom 2 saatte 1 kalkıyor emiyor. Saatler de hep aynı. 6 aylık bı bebeğin 2 saatte acıkmasi mümkün değil. Tamamen alışkanlık bu. Sürekli emdiği için uykusu bölünüyor ve tekrar uykuya gecmesinde zorlanıyor. Bunu. Için tekrar uyaniyor.
Dilruba_1 Bircaykoyicelim ay ilerledikçe beslenme aralığı artıyor mu azalıyor mu? Büyüdükçe daha sık beslenmezler mi
Bircaykoyicelim Dilruba_1 Büyüdükçe daha sık beslenmezler mi Hayır sık beslenmezler . Saat aralığı uzun olmalı
Demeteymenim Dilruba_1 yani ben çok zayifim eşim ise normal. mamayla alakali olabilir diye dusunuyorum ek gidayi da çok severek yiyor o da etkili olabilir
Bircaykoyicelim incismom gün içinde 3 kez en fazla 4 emmesi yeterli. Siz saatini ona göre ayarlayın. Uyku saatlerinden önce emzirin. Gece gerek yok zaten dediğim gibi.