Yani bir seyler yazmak istiyordum ama yorumları okudum, yanlista o kadar ısrarcısınız ki - genel olarak bizim millet öyle- hic tartışmaya mecalim yok. Herkes bildiği gibi yapsın. Biz böyle büyüdük kafası varsa zaten hemen kaçmak lazım. Büyüdük de yarim yamalak büyüdük, sağlıksız ve travma yüklü. Sebebi belli olmayan cocuk ölümlerinin oranı ne kadar yüksekmiş iste bu bilincsizlik, bu biz de böyle büyüdükçülük yüzünden. Bildiğiniz gibi yapın ya, herkes gelişsin biz yerimizde sayalım.