Dorukhansmom Benimoykum oyle bisey yok ya benim oglumunda iki alttan cikti 5 aylikken sonra üst dişlerinin yanındakiler cikti onlardan sonra üst disleri cikti 🤣 siralamanin bi önemi yok.us bi sorun teşkil etmiyormuş doktor oyle demisti canim.
Mrt Benimoykum yok azı dişi geçen ay cıktı 8 dişi vardı ön dişler 😂aynen öyle bizde yeğenler kuzenlerle kardeş olur artık diyoruz
Filizdemir Mrv3458 bizim 9 aya 3 gün kala çıktı valla çıksa bi dert çıkmasa bi dert bu sefer de ateşlendi tüm gece uyumadı 1 yaşında çıkaranlar var merak etme dişsiz insan yok elbet çıkacak sağlıklı ışısınlar gerisi boş