Bebeğim emerek uyuyor. Gündüzleri artık o sekilde uyutmuyorum kucakta pışpış ama geceleri emzirerek uyutuyorum haliyle gece özellkle bu aralar 3737 kere kalkıyor son bir kaç gündür bi uyanıyorum yatağındayım 😫 yorgunluktan yanına geçmişm farkında olmuyorum. Gece emzirmden nasıl kestiniz tecrübeli annelerrr 🙏🏻