Songena19 ben kullanıyorum kalite bakanından sorun yaşamadım ancak nevresim vs düzgün durmuyor..hele yatak örüntüsü seçecekseniz o hiç olmuyor..ben özel bir nevresim almadım..lastikli çarşaf daha kullanışlı oluyor diğer türlü Özdilek LCW marka falan kullanıyorum tek kişilik