Deletedmom55 Eşim bu yapilanlari görmedi canımm erkekler baska bi odada oturuyorlardi görmüş olsaydi hic dayanamazdi teyzelerinide cok fena bozardi eve geldim anlattim o kadar sinirlendiki daha küçücük bebege nasil böyle bisey yapabilirler tepkini gösterseydin falan dedi kayinvalidemle konuştuk oda söylemis kardeslerine birdaha yapmayiz öyle şeyler demisler ama ben onlarla karsilasmak bile istemiyorim.Aynen senin dedigin gibi beni nasil çildirtacaklarini düşünmüşte yapmis gibilerdi sinirlerimi bozdular resmen aklimdan zerre kadar çıkmıyor.Hatta bugün gittim hemşiremizle konuştum bana cok kızdı tepkini gösterseydin ellerine vermeseydin küserlersede küssünler senin bebegini koruman gerekiyor dedi eve geldim ağla ağla tutamadim kendimi o kadar canim skldıki. Bundan sonra imkansız öyle şeyler yapmalarina asla izin vermem