Berbatbiryer0_ akademisyenlerin maaşı 14 binden başlıyor en düşüğü. Çalışma sürelerine yani +6 yıl +10 yıl vs gibi artış oluyor. Birde aynı zamanda doktora doçentlik vs yaptıklarında artış oluyor. Çocukluk arkadaşım okuduğu üniv. De kaldı yüksek lisansını tamamladı öğretim görevlisi oldu ondan biliyorum ama çok zormuş aynı yaştayız ikimizde 28 kızın saçları döküldü yanlardan stresten