bebeğim 33 günlük.sütüm neredeyse hiç gelmiyor. birkaç gün öncesinde 15 dk her iki göğsü sağdığımda toplam 15-20 cc geliyordu.artık o kadar bile gelmiyor.çok üzülüyorum. eds siparişi verdim henüz gelmedi.onun dışında instagramda emzirme danışmanlarını görüyorum.emzirme danışmanlığını alıp gerçekten faydasını gören oldu mu acaba?ne yapacağımı bilemez durumdayımm…