Gamzemmak öyle oluyor dondurulmuş sütün çözülünce kokusu kötü oluyor bende post açmıştım bununla ilgili ilk zamanlar bende bozuk falan sanıyodum meğer gayet normalmiş. Siz soğuk suda çözdürmeye özen gösterin buzdolabında 24 saat bekleme süresi oluyor . Pütürlü olması da normal