Kızlar anneannem 80 küsur yaşında. Hiç bir yardım almıyor. Yaşlılık dul vs. Artık almasını istiyorum. Şuan yanımda İstanbul da . Ama Aydın’da ikametgahi. Bir süre yanımda duracak durana kadar hal edim istiyorum. Üstüne hiç birşey Yok. Geçen arkadaşın kaynanası 67 yaşında yaşlılık maaşı alınca zoruma gitti dinç biri yani. Neden benim nenemde almıyor dedim.
Sorun şu. Nenem merdiven inemez çok zor uzun yürüyemez bir yere öyle kolay kolay gidemez. Yani çok zorlanıyor .
Bu maaşı her ay alıyorlarmış aradım aylık 1600 dendi . Onun mutfağı ilacıni az da olsa karşılar. Ben nasıl yapacağım.Nette yazıyor ikametgah ettiği yerin sosyal yardımlaşmasini başvurun diye ama oraya gidemez ki. Yanımda. E devlet şifresini alabilir mişim kendi adıma girip onun TC sini yazarsam PTT eve şifre yolluyormus. Buraya kadar tamam. Ama e devletten 65 yass maaşı diye sorgulattigimda çıkmıyor yapamıyorum. E devletinden ikametgahini benim oturduğum yere alsam buranın sosyal yardimlasmasi eve gelemez mi işlem yapması için. Yada ne bilim bu durumu nasıl çözeceğim. 144 aradım ama bir sonuç alamadım tam olarak. Bilgili biri arkadaş varsa beni yönlendirirse çok sevinirim. ( Biraz karışık oldu ) 🌸