bet06 Merhaba güzel anneler, bebeğim 27.haftalık doğmuştu bugün kuvözde 65.günümüz.. düşe kalka bugünlere geldik çok şükür dualarınıza çok ihtiyacım var. Sorum özellikle prematüre annelerine, sizin bebeğinizde ROP çıktı mı, bizim ki 2.evre çıktı şuan için takip ediliyor sadece. Sizdeki tedavi süreci nasıldı bi tedavi uygulandı mı yoksa zamanla gerileyip iyileşti mi kuzucuklarınız 🤲🏻🙏
neslicanben bet06 canım benim kızımda 28 haftalık doğdu. 3 aylık olana kadar hep rop 2.evredeydi. Herhangi bir tedaviye gerek duyulmadı ve geriledi bebek kilo alıp büyüdükce. İnşallah senin bebeğininki de gerileyecektir
Kubrarr33 bet06 30 haftalık dogmustu kızım ve 4. Evredeydı baktırdıgımızda tedavı uygulamıyorlar zaten en azından ozman oyleydı suan 8 yasında kendı kendıne gerıledı 2 sene boyunca her hafta kayserıde bo doktor vardı ona goturduk cok sukur gectı suan hıcbır problemı yok sukur allah sızınde bebegınıze sıfa versın
bet06 neslicanben bu arada ara ara sizin yorumlarınızla karşılaşıyorum aynı süreçlerden geçmiş birisi olarak mutlu oluyorum yazdıklarınızı okudukça, inşaallah benim bebişim de sağlığına kavuşur da taburcu oluruz 🤲🏻
bet06 Kubrarr33 aaa maşaallah şükürler olsun tedaviye gerek kalmadan gerilemiş 🙏 bebeğimin kuvöz arkadaşı 3.evredeyken ve ilerleyen bir cinsmiş ismini tam hatırlamıyorum acil tedaviye alınmıştı çok şükür şimdi o da düzeldi gerilemeye başlamış
neslicanben bet06 aminn inşallah. Öyle bir zaman gelecek ki hepsini unutucaksın. Tez zamanda kavuşmanız için duacıyım 🤲
almananne bebeğim 30+2 de doğdu şu an 4 aylık, rop 2. evre , 1 buçuk aylıkken kötüye gittiği için enjeksiyon tedavisi uygulandı, her hafta kontrole gittik suan ayda 1’e düştü. hastalık gerilemedi ama ilerlemedi de , kontrol çok önemli hiç aksatmayın.
bet06 almananne evet gerçekten önemli biz değil ama hastane haftada bir gğn mutlaka kontrolünğ yaptırıyor teşekkür ederim 🙏