123deryy Selam anneler kabak tadım yaptık bugün ama yer yemez kustu zaten yemiyordu fakat ilk gün diye zorladım biraz zaten az diye. Yarın devam etmeli miyim sizce yoksa ara mı vermeliyim
Yagmuurr 123deryy Merhaba bir kaç gün ara verin sonea tekrar deneyin hiç zorlamayın bolca yicek nede olsa 😂
hlmeoztrk 123deryy tek kabak tadımında benim kızım da sevmedi çıkardı hep zorlamadım bi kaç gün geçti havuç patates kabak karışık sebze püresi yaptım o şekilde yedi zaten alerjik yapacak besinler değiller pek
meg2022 123deryy bizde kabağı beğenmedik :) yine de haftada bir deniyorum ağzını kilitliyor sevmedi. Sizde arada bir denemeye devam edin azar azar beğenmediyse zorlamayın başka birşey verin bence
eylul19 123deryy eger emzırıyorsanız anne sutu ekleyın azcık ıcıne yada zeytınyagı öyle deneyın bır de.
Anesanne 123deryy benim oğlum da iştahlı bı bebrk ama kabağı tek tadimda asla sevmedi. Biraz büyüyünce mücver yaptım bayılıyor.eline veriyorum kendisi yiyor