Sevil123 Selam anneler 2 aylık bebeğimin burnu tıkalı burun damlası kullanıyorum ama hala aynı rahat meme tutamıyor uyuyamıyor ne yapabilirim
Alleeyynnaa Sevil123 ben otribebe ile çekiyorum izotonik sıkıp yumuşatıyorum ve rahatça çekiliyor havalar artık soğudu ve kurudu sürekli temizlemek lazım çok çabuk tıkanıyor burunları
toyanne Bizde de aynı durum sanki balgamı bile var gibi ben serum fizyoloji uyguluyorum ama o burundan çeken aspiratörle çekmiyorum. O çok acıtıyor gibi geliyor. Aile hekimi de onu önermiyor zaten