Begummylmz Bebeğime ikidir gaz damlası damlatıyorum ama daha kötü oldu. Önceden zor da olsa gaz çıkarıyordu, damlanın kolaylaştırması gerekirken bebeği daha da çıldırttı. Benzer durum yaşayan var mı