Larinaz ya kiyamam bende bebeğim 3 aylik olana kadar hic gozyasi görmedim. Dert ettim resmen. Ama dusundumki ben bebeğimi hic ağlayacak duruma getirmedim yani acikmasi halinde acikmadan doyurdum. Gazi falan varkende aglamamisti. Ama ne zaman ki insanlari tanimaya basladi feryat figan ağlıyoruz ve ilk o zaman akmisti yaslari. 😂 endiselenme annesi😘