etikaram7 Oğlum 3 aylık sünnetini yapacaz devlet hastanesi yapmıyor genel anestezi altında yapıyoruz 1 yaş altı olduğu icin önermiyoruz dediler. Bildiğiniz ya da yaptırdığıniz iyi bir sünnetçi var mı kızlar
evlatcan etikaram7 nasıl yapmıyor devlet hastanesi. Ben oğlumu 2 aylıkken yaptırdım hemde devlet hastanesinde. 20 dakikada yaptılar. Önceden gıtık randevu aldık 1 hafta sonra sünnet ettiler.
Dilaraaaaaaa etikaram7 3 tane oğlumuda bismilde özel bir klinikte yaptırdım ben 1 sene oldu taşınalı şuan hala orda mi bilmiyorum ben çok memnun kaldim
etikaram7 evlatcan valla daha bugün gittik kadın doğuma çocuk cerrahisine göründük. Genel anestezi altında oluyor önermiyoruz dedi 1 yaş altında olduğu için. Siz nerde yaptırdınız
evlatcan etikaram7 dağkapı çocuk hastanesi. orda önce doktor a görünüyorsunuz randevu verip sünnet ediyorlar bize bişey demediler.
Yelizdemir Dilaraaaaaaa halk bankası mı necmi ismi biz ordA yaptırdık herkes memnun kalmış sizde bismil yazınca aynı kişi mi diye yazdm
Dilaraaaaaaa Yelizdemir odur yüzde yüz ben bankayı hatırlamıyorum canım isminde Necmi diye hatırlıyorum bizde memnun kaldık 3 oğlumuda o sünnet eti.
Dilaraaaaaaa Yelizdemir normal canım benimkiler ilk 2 gün ağladı ilk gün çok zordu zaten 1 haftada iyileşti benim cocuklar zaten şırıngaya bir ilaç koyuyor ara ara damlatıyordum daha iyi oluyordu