yagizinannesiiiiiiiiii Neler yapıyorsunuz benim oğlum hic durmuyor sürekli ağlıyor miz miz sizde durumlar nasıl 😩
ece_arel yagizinannesiiiiiiiiii benimkide öyle ek gıdaylada arası yok ne emekliyor ne diş çıkardı öylesine ağlıyor 😄en sevdiği aktivite ağlamak anne sütü alıyor sütüm eskisi gibi değil kilosuda düşük 6 aylıkken 8.5 tu şimdi 8.700
Karinyoo yagizinannesiiiiiiiiii hareketlendi baya. Hoppala ve yürüteçe koyuyorum ara ara. Müzik dinliyoruz yerlerde yuvarlanıyoruz. Henüz desteksiz oturmuyor diş de yok. Ek gıda ile aramız iyi. Her gün değişik tarifler yiyoruz
yagizinannesiiiiiiiiii ece_arel bizimde düşük kilomuz 8 di geçen hafta. Aynen sürekli ağlamak yaptığı en çok şey ben artık tükendim
neslyyy Ya benimkinin üstten 4 diş birden geliyor biri patladı diğerleri beyaz deri altında onlar 2güne patlar