Kızlar bizim kız 16 aylık. 14 aylıkken yürümeye başladı. Evin içinde sabahtan akşama kadar 1 dk durmayan cocuk dışarısı cıkınca kucağıma atlıyor yürümek istemiyor. Ayakkabıdan şüphlenedim rahatsız mı ediyor diye ama ayakkabılarıyla evin içinde koşuyor bile 😀 umarım gecici bir süreçtir.