Gunes3507 Merhaba hanımlar bebegim 2 buçuk aylık sütüm çok fazla tazyikli geliyor. Emzirme öncesi sağsam da fark etmiyor hep tazyikli. Kuzum hiç emmek istemiyor. Ağlıyor memede ne yapmam lazım tecrübelerinizi paylaşır misiniz
Betul-08 Gunes3507 benimde aynı bebeğim sürekli tıkanıyor mama bile vermeyi düşündüm ama yapıcak bişey yok sanırım memeni c şeklinde sıkarak emzir biraz azaltıyor
bebekzeynep Gunes3507 benimde öyle bebeğim 1 aylık cocugum emecegm diye soluk soluga kalyr en sonunda boğazına kacrp tıkanyr bende elimle sagıyrm ama fayda olmuyor
birkucukkuzucuk Gunes3507 Merhabalar, ben de çok fazla yaşadım tazyikli süt sorunu ve evet 4 ay civarı geçmişti
Es12 Gunes3507 gündüz mü yatarak verdiniz ya bir de bizimki emziği bir haftadır tutuyor ondan olur mu
Goncaasil Benimde çok fazla geliyor biraz emince bırakıyor uyuya kalıyor bende hemen sağıyorum makinayla veriyorum sütü azaltıyorum bı şekilde sürekli emzir ki sütün dengede dursun yoksa dolar süt tazyikli gelir
bebekzeynep Birco burnundaki mukusu alıyorum sürekli ama genzi tıkalı mıdır hala serum fizyolojikle acmadm hiç