Merhaba. Oğlum 26 aylık. Geceleri çoğunlukla sabaha kadar uyurdu. Ama son zamanlarda uykusunda ağlıyor, Bağırarak değil, daha çok inleme gibi bir ağlama. Bazen uyandırıp geri uyutuyorum bazen dokunmuyorum ama bu sabaha kadar defalarca yaşanıyor. Gece terörü gibi değil uyanmiyor ya da bağırarak ağlamıyor veya susturmakta zorlandigim bir ağlama olmuyor.
Aklımdan geçenler kabus mu görüyor? Görüyorsa neden bu kadar çok görüyor?
Ya da sanırım hala çıkmayan birkaç dişi kaldı onlar mı ağrı yapıyor geceleri? Son azı dişleri olduğu için pek kontrol edemiyorum.
Aklıma başka bir şey gelmiyor. siz de böyle bir şey yaşadınız mı? Neden böyle olabilir?