9 ay 22 günlük oğlum. Sürekli çığırıyor yemek yedirirken biraz beklese çığırıyor ağzı boş kalsa çığırıyor bişey istese çığırıyor durup dururken de çığırıyor sadece çığlık atıyor çocuk sadece. Sinirleniyorum sakin kalmaya çalışıyorum bu kadar her şeye çığırması beni de geriyor. Nasıl önüne geçeceğim bunun. Benimle aynı durumu yaşayan var mı. Ya da yardımcı olabilecek?