Arkadaşlar kasım 30 bebeğimin bir yaş doğum günü. Sadece pasta keseceğiz aile arasında süsleme olarak sadece balon belki arkasına o renkli saçaklardan bide 1 yazılı balon belki düşünüyorum ama çok kararsızım. Bir de şu pastayı koymak için herkes yüksek sehpa kullanmış onu nerden alıyorlar kiralanıyor mu ya da evde nasıl bi yol bulabilirim ayakkabı kutularını üst üste koyup bişeyle kaplasam mı fikirlere açığım yardımcı olur musunuz 😊