Neslihan-55 Ygzpri evet canım diş ama daha patlamaya hazır değil görüntüsü var sadece 1 aya yakın patlar
Salis_ Ygzpri bizimki de öyle geçen gün doktora da gösterdik evet diş dedi şişmiş ama ne zaman çıkarır tam olarak belli olmaz
Haydinn Ygzpri normal canım dişten ötürü böyle ama hemen de gelebilir 1 ay sonra da orası hiç belli olmaz ☺️
PrenssAnnesi Bizde de aynı durum var 4 ay 4 günlük hem alt damak hem üst damak bu şekilde sanırım diş
Ygzpri Neslihan-55 Salis_ PrenssAnnesi Haydinn Anneler fotoğraf atmıştım çocuğumun üst diş eti şiş 2-3 gündür durmadan ıkınıyor kendini sıkıyor gazmı diyorum ama 5 ay olmak üzere gaz kalmaması lazım ve gaz yapan şeyler yemiyorum dişten kendini sıkıp ıkınır mı acaba ? Dün ağrı kesici verdim mızmız çocuk gitti gülücükler saçan çocuk geldi sonrasında napacam bilmiyorum
Ygzpri Salis_ PrenssAnnesi Anneler bebeklerinizin dişleri cıktımı ? Bizimki hala aynı duru da cıkmadı merak ettim sizin durumları
PrenssAnnesi Ygzpri evet cuma günü göstermistik dış yerleri belirlenmiş 1 veya 2 aya anca çıkarır şuan kaşınır salya yapar demişti
Ygzpri Salis_ çok teşekkür ederim içim rahatladı sizinki bebeğiniz kaç aylık ilk üst mü patlatacak oda
Ygzpri PrenssAnnesi teşekkür ederim bulunduğum yerde imkanlarım kısıtlı doktora gösteremedim sizinde ilk üst patlatacak o zaman bir sakınca olurmuymuş genelde ilk at patlatılıyor ya
Neslihan-55 Ygzpri bizim ilk üst diş çıktı arkadaşımın kızının da ilk alt çıkmıştı değişiklik olabiliyor 🥰
Salis_ Ygzpri 7aylık evet onunda üst diş patlayack önce alt diş etinde herhangi bi şişlik falan yok, 1 aya yakındır böyle, patlamasını bekliyoruz
Haydinn Ygzpri sırası her bebekte farklılık gösterebilir o yüzden o konu da da endişe duymanıza gerek yok 🥰 inci gibi gelsinler 🦷🦷