Basaktunaa Kızlar bebeğim 73 günlük kaşık biberon kullanabilir miyim? Yani uygun mu gününe kullanan varsa aranızda hangi markayı öneriyorsunuz 🥰 biberon kullanıyorum avent ama bırakmak istiyorum meme reddinden korkuyorum
Leylaalp Basaktunaa hiç kullanışlı değil sıvı olunca akıyor çok katı olunca da tıkanıyor ben memnun kalmadım açıkçası