frambuaz Bebegım mama alıyor, gecelerı verıyorum sadece artık, 1 yasından sonra mama yerinde gece pastörize süt veren var mı ya da farklı bır besin
Aysegul93 frambuaz bir yaşındaki bebeğe süt pek uygun olmaz. Zaten bir yaşında da gece beslenmesine gerek yok. Acıktıgından değil alışkanlık.
Bircaykoyicelim frambuaz siz verdiğiniz sürece beslenir zaten. Sizin bıraktırmanız gerek. 6. Aydan sonra gece beslenmesine gerek yok çünkü.
frambuaz Bircaykoyicelim cok aglıyor gece ıstıyor sureklı 2 defa beslenıyor, doktor gece beslenmesini kes demedı halen ıcıyor bende yıldım artık sureklı agşayarak uyanıyor sankı hıc bısey yememıs gıbı ıcıyor mamayı
Bircaykoyicelim frambuaz doktor gece beslenmesini kes demedı halen ıcıyor bende yıldım artık sureklı Türkiye de doktorlar neyi diyor ki Zaten.😏 Bı kaç gün sabrederseniz bırakır. 6 aylıkken gece beslenmesini bıraktırdım. 2 günde unuttu. Yapacağınız şey kararlı olup ağlamasına dayanıp emzirmiyceksiniz. Gece beslenmesinin bebeginize faydasından çok zararı var emin olun.
Bircaykoyicelim frambuaz 1 yaşında bebeğin acıkmasi mümkün değil. Başka bi sıkıntısı vardır mutlaka. Emmeye alışkın olduğu içinde siz verdiğiniz sürece emer. Tamamen alışkanlık yani