2girlsmom gold toz bir boya var , limonla açılıyor bi kaç damla limona tozdan çay kaşığı ucu ile ilave edip ince bi sulu boya fırçasıyla boyadım . İç dolgusunu bi tariften yaptım rümeysamutfaktada paylaşmıştı ama iki pastalık çıkar çok fazla geldi bana yarım ölçü 18-20 çap için çok yeterli olabilir. Tarifi bulunca eklerim size . Yada kalanla ekler tarzı yanına çeşit olur . Ben bardakta bisküvi ezip ekledim.