Heymoms_ https://mutluresim.com/images/2022/10/11/RYTJL.jpg. Daha önce kızarıklık küçücüktü aşıdan oldu sandım ama gitgide büyüdü bastırıyorum acımıyor top gibi içi kızım 6 aylık doktora götüreceğim
Mamimomm Heymoms_ aşi yeri bastirmayin hic oynamayin hemşire soylemedi mi size asi yapildktan 1 yada 2 ay sonra bile sisme kizariklik olur su toplams gibi olur korkmayin sakın diye
Heymoms_ Mamimomm hayır hiç söylemediler asi yapildi o an bastırdık sonra zaten bı daha hiç bastirmadim oynadık bile aşı sonrasında dokunmak oynamak aklıma bile gelmez ki
Mamimomm Heymoms_ benim kizimnda aynisi oldu surekli sisti patladı yara oldu doktor bize syledigi icin korkmamstm ben