Arkadaşlar pazardan ceviz aldık kırdım ama yaş cevizmiş ve bu yüzden yerken acı geliyor kavanoza koyduğumda örümcek ağı gibi bozulmaya başlıyor
Şimdi bn bu kırmış olduğum yaş cevizi nasıl kurutacağım. Böyle yenmiyor. Bilgisi olan var ise paylaşabilir mi lütfen. Fırına koysam çok mu kurur bilemedim.