Kızlar ben iki bucuk ay önce doğum yaptım bi ay önce spiral takmaya gittim taktıktan sonra doktor yerine oturdumu diye bakarken spiralimin takar takmaz kayıp gittiğini söyledi rahim cok yumusak hemen hamile kalırsın diyip cerazette hap yazdı iki ay kullan iki adet gör gel dedi birkaç gün kullanmayı unuttum son bi haftadır once pembe sonradan çamur gibi siyah bi parmaktan az kan geliyo neyden olabilir cok korkuyorum iki cocugumda da yerlesme kanamam olmustu