myemye_12 canım bebeğine iyi gelmemiş başka damla kullan bende çok işe yaradı hatta sonra doktor başka damla verdi bize hani belki bu damla kakasını yapmamasını engelliyor diye kabızlık yapıyır diye ama 3 ay sonra bix bıraktık artık kullanmaya sana tavsiyem başka gaz damlası dene deneye deneye hep canım kuzenim bile kaç tane damla denedi sadece 1 tane çok iyi geldi