Arenbebekk Çiş taşıyor sizde de oluyor mu 3+ plus kullanıyoruz 4 de denedim acaba 3 küçük mü diye 4 de de taşma oluyor üstü başı ıslanıyor
babymi Arenbebekk kahverengi paketini aldım yeni doğana bir sorun yaşamadım beyaz paketine başladım benimde taşma oldu
Slmklcsln Arenbebekk bende Sleepy kullanıyorum şu an taşma sorunu yaşıyorum ama bez numarası küçük geldiği için biliyorum
aylinpala Arenbebekk valla prima premium care kullanıyorum şu zamana kadar hiç taşma olmadı 50 günlüğüz. Beden sıkıntısı olabilir büyük veya küçük olunca da taşırır
BalBadem3 Arenbebekk Bende 3 kullanırken çok sızdırıyordu, artık zıbın yıkamaktan bıktım ve molfixe geçtim şuan 4 kullanıyoruz çok memnunum sızdırmıyor