Nslacar Kızlar iki kaburga arasında tam kaburga bitiminde ortada nohut gibi bir sertlik var bebeğimde bu nedir? Hepinizde varmı bu??
IKRA_21 Nslacar Canım eğer mide tarafını diyorsan kendime baktım bendede var bebeğimi şuan emziriyorum uyuyor bakamıyorum
Nslacar Yusuf_Talhanin_annesi şuanda farkettim endişelendim hemen buraya bir yazaym dedm belki bilen cıkar doktorada gidecegm
Deniz_kum Nslacar canım bizdede vardı bir aylıktı doktorumuz normal bir durum büyüdükçe geçer dedi şuna 8 aylık geçti korkulacak bir şey değil ama sizi anlıyorum bende çok korkmuştum
ikikizannesi Nslacar on kisimda ise d vitamiini eksikliginden nodl dur dr. Gorsun olabiliyor merak ermeyin
ikikizannesi Nslacar d vitamini eksikligine bagli o bolgede misket gbi olusur saglikciyim yinede dr. Gorsun d vitaminini duzenli verdnzmi dgumdan itibaren